joi, 31 martie 2011

Salut!

Heh. Nici nu am idee ce fac aici, si de ce scriu, sincer sa fiu. Nu am fost niciodata un mare fan al blogurilor, si nu m-am obosit pana acum sa urmaresc vreunul. Dar, stiti cum se spune, intotdeauna exista sansa unui inceput. Asa ca, iata-ma, am inceput sa-mi fac un blog.

Nu prea imi dau foarte bine seama ce anume ar trebui sa scriu, si in nici un caz la prima postare, asa ca o sa folosesc aceste randuri sa-mi dau seama cum sa setez blogul, si sa spun cateva cuvinte despre mine.

Dupa cum ati observat, cred, ma numesc Alexandru Bogdan, unii imi spun Bogdan, in principiu prietenii si rudele, dar pe la munca si la scoala, cam toata lumea mi-a zis Alex. Am 23 de ani, nascut, crescut in Bucurestiul... de alta data, ce a fost odata si nu v-a mai fi niciodata, intr-un cartier mai mult famat decat rau, mai exact in specimenul cunoscut sub denumirea generala de... Rahova.

Am facut o scoala de cartier, urmat de un liceu slab, din care m-am mutat si in final am terminat Liceul Teoretic Dimitrie Bolintineanu (suna bine, nu?) Ulterior am studiat si terminat Facultatea de Relatii Internationale si Studii Europene in cadrul Universitatii Spiru Haret si in momentul de fata, inca imi caut inspiratia spre un Master care sa ma atraga si sa il urmez, asta dupa ce am inceput si am renuntat relativ repejor Masterul de Comunicare din cadrul Universitatii Ecologice.

Din punct de vedere profesional, lucrez de ceva timp, unde debutul carierei mele a inceput pe bancile RCS&RDS ca agent servicii clienti in biroul Frontline al companiei, mai exact, la reclamatii/interventii pentru cablu TV. Am lucrat o perioada indelungata, apoi, din nou, m-am concetrat pe studii, eventual reangajandu-ma in cadrul Institutului de Mecanica a Solidelor, din cadrul Academiei Romane. Unde am lucrat o perioada de un an si jumatate ca asistent laborant. Dupa ce am incheiat contractul de munca si acolo, am avut o scurta sedere de cateva luni in cadrul Asset Portofolio Services, ca agent colectare debite censionate, si ultierior, dupa o pauza indelungata, cu ajutorul unui prieten, m-am angajat in cadrul SC Call Point New Europe SRL ca agent servicii clienti, pe un proiect de marketing agresiv al Metro si ca agent colectare debite early la Cetelem. Unde, momentan, inca sunt angajat, dar, de asemenea, in cautare pentru un loc mai pufos si mai dragut.

Din punct de vedere sentimental, sunt implicat puternic intr-o relatie cu o scumpete de fata pe care o stiu si suntem impreuna de 8 ani de zile. Este o fata minunata, bruneta cu ochii albastri pe care o iubesc mult.

Ce altceva as mai avea de adaugat despre mine? Momentan, nimic, daca o sa mai apara ceva, voi posta aici.

Sper sa va placa sederea pe blogul meu, si de asemenea, sper sa revin cu mai multe informatii, idei si parerei in curand. Pana atunci, va pup si va doresc multe culori, fiind ca viata e prea gri sa nu ne bucuram de ele.

2 comentarii: